وبلاگ درمان

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


مهمترین و ساده ترین دلیل برای ایجاد هموروئید، فشار زیاد بر وریدهای ناحیه ی لگن و مقعد است. به طور طبیعی، بافت داخل مقعد توسط عروق خونی فراوان پر شده است تا حرکات روده به راحتی کنترل شوند. اگر برای خروج مدفوع بیش از اندازه فشار وارد کنید، این فشار زیاد باعث کشیده شدن و متورم شدن عروق ناحیه شده و در نتیجه احتمال وقوع هموروئید افزایش می یابد.اسهال و یا یبوست نیز میتوانند باعث زور زدن و در نتیجه افزایش فشار بر روی وریدهای مقعد شوند. احتمال بروز هموروئید در ۶ ماه آخر حاملگی در زنان باردار وجود دارد، دلیل این امر افزایش فشار بر روی عروق خونی ناحیه لگن است. از طرفی فشاری که برای خارج شدن نوزاد از رحم در زمان زایمان وارد میشود، میتواند باعث بدتر شدن هموروئید شود.

 

  • سوسن فدایی

نشانه‌ها ی کیست مویی


در صورت عدم عفونت، علامتی ندارد. با ایجاد عفونت علایم زیر بروز می‌کند:

- درد، قرمزی، احساس درد با لمس و ورم ناحیه مبتلا

- تب و لرز

- ترشح چرک

 

پیشگیری از بیماری و عوارض آن

چون علت دقیق این بیماری ناشناخته است، قطعا نمی توان از ایجاد آن پیشگیری کرد، ولی با توجه به این که زمان تشخیص دردرمان و بهبودی فرد بسیار تأثیرگذار است، بنابراین تشخیص هر چه زودتر و درمان به موقع بسیار موثر است.

 

  • سوسن فدایی


تنش ذهنی همچنین یکی از دلایل اصلی بروز بواسیر است. اشخاصی که همیشه در  عجله به سر می‌برند غالباً به هنگام مدفوع کردن دچار تنش می‌شوند. آن‌ها بجای آنکه عمل مدفوع را به راحتی انجام دهند آن را به سرعت انجام دهند. بنابراین، فشاری که توسط ماهیچه‌های مقعد وارد می‌شود بر بافت‌های اطراف نیز تاثیر می‌گذارد. این فشار اضافی که از طرف مقعد وارد می‌شود و در نتیجه، احتقان سیاهرگ‌های آن در نهایت منجر به بروز بواسیر می‌شود. احتمالا یک عامل ارثی نیز در ایجاد بواسیر می‌تواند وجود داشته باشد.


درمان بواسیر


درمان علت اصلی بواسیر یعنی- یبوست مزمن- تنها راه خلاص شدن از این بیماری است. در آغاز، به کل دستگاه گوارشی باید برای چند روز استراحت کامل داده شود و روده‌ها باید کاملاً تمیز شوند. به این منظور، بیمار مبتلا به وباسیر باید برای حداقل هفت روز از یک  رژیم غذایی تماماً میوه استفاده کند. پس از این رژیم غذایی، بیمار می‌تواند با هدف خروج راحت تر مدفوع از غذاهای طبیعی استفاده کند.


درمان بواسیر

  • سوسن فدایی



اگه میخواین که به این درد مبتلا نشید باید:


1-حتما از سبزیجات در وعده های غذائیتون جا بدید.


2-آب زیاد بخورید.


3-نون سبوسدار استفاده کنید .ترجیحا نون جو.


4- غذاهای رقیق مثل آش یا سوپ که داخلش اسفناج هم باشه ،استفاده کنید.


5-حتما حتما از توالت فرنگی استفاده کنید.

بواسیر

  • سوسن فدایی


بواسیر یک بیماری است که در آن وریدها(سیاهرگ ها)ی ناحیه مقعد متورم و دردناک می شود و ممکن است خونریزی کند. بواسیر ممکن است در داخل مقعد(بواسیر داخلی) یا خارج آن ( بواسیر خارجی) باشد. گاهی اوقات در داخل رگ بواسیر لخته به وجود می آید که درد آن بیشتر می کند که برای درمان انواع بواسیر روش های گواگونی وجود دارد.

بواسیر نوعی ورید واریسی است که در هر سنی بروز می کند. یبوست و دفع مدفوع حجیم و سخت ممکن است به تشکیل بواسیر کمک کند. با این حال، در بیشتر موارد هیچ علت واضحی یافت نمی شود. علاوه بر سن و یبوست سایر علل کمک کننده عبارت است از:

  • سوسن فدایی
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html